Sabtu, 7 Mei 2011

Pantang betul bila difitnah !

salam . aku nie malas nk update blog ! tp , memandang kan ade seorang uma islam nie yg terlalu suke buat fitnah telah buat aku saket hati ;) nape suke sgt buat cerita , fitnah tntg orang ha ? agakk nye kau dha tade keje ea ? kalau tde gie crik keja yg berFAEDAH sket eh minah -,- ke kau nk balas dendam pasal _____ . lekkk ~ tuh dah kenyataan , terima lah ! nie bukan knyataan aku , so aku tak bole dduk diam . kau cakap aku nie selalu maki org ? sorry lah sket yee ! selalu ? kau nie failed ke ape BM ? kau salah org agak nyee kan ;) kau nk cakap diri kau , tp terCAKAP aku ea ? uma kau ade cermin tak ? adee kan , kte anak org kaye . KAYE lah sgt ! kalau ade cermin sket muke kau tuh , tngok lawa ke tak ! aku tngok muke mcm ________ ade jugak ;) kalau nk fitnah aku sekali pun , jumpe depan depan lah byy . nie sampai kan kat org laen jea . tak comferm deaowg caye dgn kate kate busuk kau tuh ! kau nie mg dha naek lemak , ops ! lupe , badan pun dah bnyk lemak :D aku tk akan kurang ajar dgn kau , kau tuh mmg kne belaja lg mcm mne nk cakap tntg diri org faham ,  malas nk buad karangan ;) okay lah . kalau kau bace nie pun dha cukup bagus ; chaww !