Ahad, 17 April 2011

Tatao nk buad ape skarank !

wake up fara ! npe kau jdik mcm nie . kau bolee buad keputusan yg tepat n yg bagus untk diri kau ! arghhhh ! aku pening gilaa nie ! tade sape bolee fhm dgn keadaan aku skarank ! aku tao ! now , dea da tenging nan aku . then , BFF aku salah fhm . dea ta fhm aku skarank ! pikir fara ! pkir ! tade spe bolee fhm keadaan aku skarank ! susaa ea ! berilah aku kekuatan ! ape perasaan korang kalau kehilangn BF . orang yg kau syg gila2 ! then ape perasaan korg kalau khlgan kawan . NOW ! apee prasaan korg kalau khilgan duedue ! ha ??? korg sndri bole pkir kan ! ape lg kalau korg kat tmpat aku ! korg mcti ade rse bingung , pening ade rse nak mati pun ade kan ! now , tlg lha aku . aku tatao nak buad ape lgie ! jgn lha pakse aku ! aku syg kau ___ . aku bolee ikut cakap kau , tpi tuh amat sukar untk aku ! sbb aku syg dea . :((((((((((((((((((( aku tatao nak buad ape skarank ? okee . esok aku akan buad keputusan ! dan aku harap youu ___ n youu ___ tak akan bantah ! CHAWW !