Ahad, 3 April 2011

mane nk PILIH nie !

tension nyee na fikir pasal nie !!!

hey ( ! )



hmm , mao cerr cket ney yaww ! aku tataomao pilih satu dlm hidop aku ! okay . orang pertame yg aku ngh coup skarank orang A . orang yg ngh tgu aku smpai skarank ialh orang B .

now , aku ngh kecewa nun orng A sebab pasal petang tdie ! aku mang talehh lupe kan . lepass tu , bolee senang jepp mntk maap nan aku !err , then . orang B drie dulu smpai skarank tgu chenta aku . kesian dea . aku dulu penah kple nun dea , tp tatao pulak 2010 aku tewos ta jmpe dea , ta meet dea , ta text . bukan aku yg tggl kan dea ! buts , dea yg tgglkan aku . aku tgu orng B mcm na mampuss ! skarank dea crix aku aleks .

Tp , ramai sukee aku coup nan orang B . BFF aku sume suruh aku coup nuns orang B , BUTS AKU TA BOLEE ! aku sayang orang A . dalha lau aku da tanak jgn paksee !